Friday 3 June 2016

NEWBIE :)

*bunga api*
 
Salam alaik & hello peeps! *bajet ade readers*

Tudia,sibuk nak buat blog jugak aih..haha Im not even sure why I decided to start blogging just now..haha. Actually dr zaman sekolah lagi nak try ada blog sendiri but I never make it happen So citenye,this time buat for few reasons. Firstly, obviously this blank space gonna be the place that I will share some view of thoughts and opinions. Second, saje nak share random2 moments yang aku rase best kalau share dengan orang lain..the 3rd one is hmmmm.. I think personal blog is the best platform for me to spill out my artsy side freedomly haha acah acah seni people la luls takdela, sometimes aku suka buat cite pendek2. So sejauh mane blog ni blh hidup, kita tengok sejauh mane kerajinan yang aku ada haha


                                         

Till I rajin lagi, xoxo


No comments:

Post a Comment